Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.janettebeauty.cz. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.), ve znění pozdějších předpisů.
- Kontaktní údaje
- Doprava zboží
- Platba zboží
- Doručování zboží
- Informace o cenách, o zboží
- Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy
- Práva a povinnosti z vadného plnění
- Vyřízení reklamace
- Ochrana osobních údajů
- Řešení sporů
- Ostatní
1. Kontaktní údaje
Název: Janette Beauty s.r.o.
Sídlo: Výrobní 952,500 03, Hradec Králové 03
IČO: 24656453, DIČ: CZ24656453, jsme plátci DPH
Subjekt je zapsán v obchodním rejstříku vedeného
C 37649/KSHK Krajský soud v Hradci Králové
Číslo účtu: 295893896/0300
Telefon: +420739272777
Email: obchod@janettebeauty.cz
Korespondenční adresa: Výrobní 952,500 03, Hradec Králové 03
Adresa provozovny: Výrobní 952,500 03, Hradec Králové 03
Provozní doba: pondělí – pátek, od 7:00 do 15:00 hod., popř. po dohodě
2. Doprava zboží
Zboží si můžete vyzvednout osobně na adrese naší provozovny [uved’te adresu provozovny], a to v pracovní dny od 7:00 do 15:00, popř. po dohodě i v jiný čas.Česká republika:
Při nákupu zboží nad 1 500 Kč vč. DPH je doprava ZDARMA. Doprava je zajišťována výhradně prostřednictvím přepravní společnosti PPL:
- Doprava při platbě předem: 99 Kč vč. DPH
Slovenská republika:
- Doprava při platbě předem: 7 EUR vč. DPH
3. Platba zboží
Možnosti platby:
- Online platební kartou
Prodávající nepožaduje žádné poplatky v závislosti na způsobu platby, vyjma doběrečného. Potvrzení obsahu smlouvy uzavřené v jiné než písemné formě, které vykazuje odchylky od skutečně ujednaného obsahu smlouvy, nemá právní účinky. Zboží zůstává do úplného zaplacení majetkem společnosti Janette Beaty s.r.o. Převzetí nevyžádaného plnění ze strany kupujícího neznamená přijetí nabídky.
Poskytovatel platební brány:
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana
4. Doručování zboží
Prodávající se zavazuje reagovat na písemnou nebo elektronickou korespondenci kupujícího neprodleně, nejpozději do dvou pracovních dnů. Prodávající dodá zboží kupujícímu kompletní, nejpozději do 10 dnů od potvrzení objednávky, pokud u jednotlivého zboží není uvedena jiná lhůta k dodání. Je-li u zboží uvedeno „skladem“, prodávající zboží odešle nejpozději do pěti pracovních dnů. Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit. Doporučuje se, aby kupující zboží při převzetí co nejdříve zkontroloval. V případě jiné dostupnosti než „skladem“ bude termín dodání obratem upřesněn. Doklady ke zboží, zejména daňový doklad, prodávající odešle společně se zbožím. Nepřevezme-li kupující zboží v dohodnuté době porušením své povinnosti, je povinen zaplatit prodávajícímu poplatek za uskladnění ve výši 10 Kč za každý den prodlení, maximálně však 300 Kč. Prodávající je oprávněn po prokazatelném upozornění kupujícího e-mailem a poskytnutí nové přiměřené lhůty pro převzetí zboží vhodným způsobem prodat. Náklady na uskladnění a marné dodání zboží z důvodu nedostatku součinnosti kupujícího je prodávající oprávněn započíst na výtěžek prodeje.
5. Informace o cenách, o zboží
Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Ceny jsou prezentovány včetně všech daní (např. DPH) a poplatků, kromě nákladů na doručení zboží. Fotografie a popisy uvedené na stránkách e-shopu odpovídají prodávanému zboží.
6. Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy
Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží, a to bez ohledu na způsob převzetí nebo platby. Tato lhůta slouží k seznámení se s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží. Kupující může odstoupit od smlouvy i před dodáním zboží. Odstoupení od smlouvy kupující zašle nebo předá prodávajícímu ve 14denní lhůtě. Není povinen uvádět důvod odstoupení. Pro usnadnění komunikace je vhodné uvést datum nákupu, číslo objednávky nebo dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží. Prodávající vrátí kupujícímu částku odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na doručení do 30 dnů od odstoupení, a to stejným způsobem, jakým platbu přijal. Pokud prodávající nabízí více možností doručení, vrací nejlevnější z nich. Kupující je povinen vrátit zboží (ne na dobírku) kompletní, v původním obalu, bez známek opotřebení či poškození. Náklady na vrácení zboží nese kupující. Pokud je vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, prodávající může uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.
Adresa pro vrácení zboží:
Janette Beauty s.r.o.
Výrobní 952,500 03, Hradec Králové 03
7. Práva a povinnosti z vadného plnění
Jakost při převzetí
Pokud má zboží nedostatky (např. nemá sjednané vlastnosti, nehodí se k účelu, není kompletní, neodpovídá množství, míře, hmotnosti nebo jakosti), jedná se o vady, za které prodávající odpovídá. Kupující může do dvou let od převzetí zboží uplatnit nárok na bezplatné odstranění vady nebo přiměřenou slevu z ceny. Pokud to není neúměrné, lze požadovat dodání nového zboží nebo součásti bez vad. Není-li oprava či výměna možná, kupující může odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení kupní ceny. Během prvních šesti měsíců od převzetí se předpokládá, že vada existovala již při převzetí. Prodávající není povinen nároku vyhovět, pokud prokáže, že kupující o vadě věděl nebo ji způsobil. Zákonná práva z vad
Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu či v návodu. Kupující může u podstatného porušení smlouvy požadovat:
- Dodání nového zboží nebo chybějící věci
- Bezplatnou opravu
- Přiměřenou slevu z ceny
- Vrácení kupní ceny po odstoupení od smlouvy
Podstatné porušení smlouvy je takové, o kterém prodávající věděl nebo musel vědět při uzavření smlouvy. Pokud se vada po opravě opakuje (třetí reklamace stejné vady nebo čtvrtá odlišná vada) nebo má zboží více vad současně (alespoň tři), kupující může požadovat slevu, výměnu nebo odstoupení od smlouvy. Prodávající neodpovídá za vady způsobené běžným opotřebením nebo nedodržením návodu k použití.
8. Vyřízení reklamace
Kupující je povinen uplatnit reklamaci bez zbytečného odkladu po zjištění vady. Reklamaci lze uplatnit písemně nebo elektronicky, s uvedením kontaktních údajů, popisu vady a požadavku na vyřízení. Kupující prokáže nákup zboží (např. dokladem o koupi). Zboží by mělo být zabaleno ve vhodném obalu, čisté a kompletní. Prodávající rozhodne o reklamaci do pěti pracovních dnů, případně sdělí potřebu odborného posouzení. Reklamaci vyřídí do 30 dnů od uplatnění, pokud se s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí lhůty má kupující stejná práva jako při podstatném porušení smlouvy. Záruční doba se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení. Při výměně zboží nebo jeho části se uplatní odpovědnost jako při koupi nového zboží. Prodávající informuje kupujícího o vyřízení reklamace e-mailem nebo SMS dle jeho preference. U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů. [Formuláře pro reklamaci lze poskytnout na vyžádání nebo odkázat na web e-shopu.]
9. Ochrana osobních údajů
Kupující souhlasí se zpracováním a uchováním osobních údajů prodávajícím v souladu s nařízením GDPR a zákonem o ochraně osobních údajů (č. 110/2019 Sb.) za účelem plnění smlouvy. Kupující má právo být informován o evidovaných údajích, měnit je nebo písemně nesouhlasit s jejich zpracováním. Dozor vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Prodávající neposkytne osobní údaje třetím stranám, kromě smluvního dopravce (PPL) pro účely doručení zboží. Kupující může nakupovat bez registrace, přičemž údaje neregistrovaných kupujících jsou použity výhradně k plnění smlouvy, nikoli k marketingovým účelům. Heureka:
Vaši spokojenost zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky. Dotazníky zasíláme po každém nákupu, pokud neodmítnete jejich zasílání dle zákona č. 480/2004 Sb. Zpracování údajů pro tyto účely je založeno na oprávněném zájmu prodávajícího. Provozovatel portálu Heureka.cz může obdržet informace o zakoupeném zboží a e-mailovou adresu kupujícího. Námitku proti zasílání dotazníků může kupující vyjádřit prostřednictvím odkazu v e-mailu s dotazníkem. [Více informací o ochraně osobních údajů lze uvést na webu e-shopu.]
10. Řešení sporů
Vzájemné spory řeší obecné soudy. Prodávající usiluje o mimosoudní řešení sporů, pokud je kupující neodmítne. Tento postup není mediací ani rozhodčím řízením a nebrání stranám obrátit se na soud. Během mimosoudního řešení sporu nezačínají ani neběží promlčecí a prekluzivní lhůty, dokud jedna ze stran neodmítne pokračovat.
11. Ostatní
Kupujícím se rozumí spotřebitel, který nejedná v rámci své podnikatelské činnosti.
Prodávajícím je podnikatel, který jedná v rámci své podnikatelské činnosti. Ostatní záležitosti se řídí občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.), zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) a dalšími právními předpisy, ve znění pozdějších předpisů. Smlouva a související otázky se řídí českým právem. Změny obchodních podmínek jsou vyloučeny, pokud nejsou oboustranně písemně odsouhlaseny.